Wednesday, January 19, 2011

Dying My Hair Blue......

And when all was said and done and over with......



I had succeeded in sying my scalp blue -___~~~ 

fml and my dark hair lol


10 comments:

Anonymous said...

LMAO damn...your hair is super dark..how much did it cost to get this done?

Anonymous said...

BRICKKK SQUAD.

Anonymous said...

omgah GuRL i <3 it u ova dere llokin lyke sONIC ND kNUCKLEZ

Anonymous said...

u have to bleach it 1st

Anonymous said...

next time try bleaching your hair before dying it blue it will come out lighter

Anonymous said...

to go a lighter colour you gotta bleach first bruh

KiNG MiLEY said...

hey maybe you should of went blond first then you can go blue.. its pretty hard to go straight to a color from dark hair.. i have red firery hair ;-)

Megan.S said...

Yeah like people are saying you need to bleach it, like to an orangey color if you want a deep blue but you need to go real blond for bright blue yet that may f**k up your hair. lol i know i had blue hair!

∆DEEN! said...

hahah thnkkssss you guyyss!!!

korinna williams said...

LMAO!