Saturday, July 31, 2010

Nunnie Does Assman!

ASSMAN X NUNNIES WORLD X FRANCIS MITRA from Nunnie20 on Vimeo.


This is SOOOO Amazing to me! I Love it! I hope You enjoy it too! 

"Rosewood movement, suits all day!"


One day i wanna walk around Soho in suits with all of my friends! haha reminds of "Reservoir Dogs" Check out this tweet from earlier.



















Assman! We Painting The Town Pink!

Amazing Drawing done by my best friend Eric Narvaez. Hes an amazing artist, expect more from him soon... very soon!

Shouts to Veronica! We went to the same school back in middle school! I get a random text from her! Wow! That made my day that day! Thanks again! :D

My good friend Stanley Steel made this from a Yogurt cup tonight in the street haha!! 

Link On Ricci STEEZ's blog to my site! Dope Graphic! I know its blurry but thats cuz its tiny on his page. But yeah! lol

But this here.... is honestly the greatest point in my desigining career, I know I haven't been doing this for that long but.... WOW! This is a really amazing feeling... Like... Seriously brought a tear to my eye. Again I keep saying this... but I DO THIS FOR YOU! Especially for people like this that make this twitter page to help spread the word. Its really amazing. It may not seem like much but it shows me people really love what I'm doing... So for you... I will CONTINUE to do what I do. And I promise to not let you down! Thank you everyone for being so patient! Everything will be released shortly. I promise! I'm just making it as perfect as I can for you guys!

OH! and the video from the photoshoot should be coming out tomorrow ;D just for you guys! I love each and every reader! I swear! Thank You!

Friday, July 30, 2010

Insppuuurrrr Me!

lmmaaaoooo THIS CANNOT BE REAL!


This outfit is sooo FXCKIN FLY! Alistar! Dude! lol You got it! I'd wear this now!


I like to...


...use colorful language.... What'd you think I mean? 


Neon lights are too poppin and they inspire me


hahaha irony!


lmaooo


One of my Favorite movies! Chains are FIAH!


This is my mom reacted when she found out I lost my virginity haha!


Kanye KNOWS ME!


Ehhhh them leggings is iight. BUT! Them heels? Shiiiit id wear them!


Boy crush. NO HOMO TO THE MAX HAHA! But This shit is tooo FLY!


This is how I want me and my gf to dress for the rest of our lives <3


This is my favroite picture in so long... I love this to death


LMAO! Thanks SCOTT!
Thats not how I do it....... lol


Is there any more room, for me, IN THOSE JEANS!


This is why Ralph Lauren is GOD


#Pause that title. But This shit is smooooth


One of my favorite rappers right now real talk


I know everyone posted this pic but.... Like everyone IM SO FXCKING EXCITED!!! DUDE YOU DONT EVEN KNOW!

lol ok im done :D

Blogxilla X Assman X Tahiry

DDUUUUUUUDDDDEEEE!!!!! HUGE SHOUTS TO BLOGXILLA THIS IS INCREDIBLE! ANOTHER HUGE SHOUTS TO TAHIRY! WOW!! IM SO EXCITEDD!!! DUDE THIS IS FXCKING AWESOOMMMEEE!!!!! CHECK OUT THE VIDEO!!

Photobucket
Photobucket




Disclaimer: Blogxilla does have his own colorway of Assman panties. Green! Blogxilla X Assman is our first collaboration. Those are just the prototype! Assman is my line but he has the green colorway! Blogxilla! We ouuuttt!! :D

Window Seat



The visuals to the "Window Seat" freestyle we previewed two days ago. Enjoy! YFL

Mona



Pretty Girls, Pretty Girls <3

Dude Seriously.... This Month Rocked

Lol deadassss!!! And its all thanks to you guys!!! Weve had the highest numbers in MONTHS! We've gotten SOO much love recently! Like its CRAZY! I truly feel great, humbled, inspired and blessed! The last time we got this many views was in March. And thats when BET's Rip The Runway came out and Young Crafter$ was launched. This time its all on the strength of us and the hard worked I've put in. And obviously its paid off. You guys have been so good to me! Really! The more you visit the more I post and the harder I go! Any success I obtain you guys do to! I do it for my mom, my family, my team and most impotantly for you guys. The avid readers and loyal supporters! I can't thank you enough!

I feel like a fxcking CHAMP! lol :D Love you guys!!

R.I.P. To one of the greatest producers ever. I know I'm REAL late but I knew he had died. Just paying my overly due respects and hopefully spreading his music and influence. Dude was AMAZING!
I listen to him when designing. He was incredible. Truly sad that hes gone =/ 

Assman!!! #Takeover!

Shouts to Angel Hernandez for this one!



AHAHHAHA an amazing card my best friend Gigi Legit made for me on my birthday! More Custom Cards from him coming soon! Hit me up if you want one made!!

Kinda blurry =/ but thats Facebook for you! Shouts to Isiah Izzyiz Quinones for this one!

Naliah Berkely found this one at the Chase Bank in Union Square! Thanks thanks!

KEEP SENDING THE ART AND PHOTOS IN PEOPLE!!!! :D



HAHAHA ME BACK IN THE DAY!!!

Back when I was trying to be a model HHAHAHA

omgggg but do you see the date!? 2006!?

LMAO I WAS WIIIILLLDDD!!!!

Faux-hawk on DECK!?

I was SOOO fly that dayyy!!! WOOO!!  I mean this was like 2007 sooo yeah! lol #hypebeast!

I KNOW YOU SEE 1/3 OF THOSE OG XIV'S!

I lick my lips like LL! Cuz I did it and did it and did it well!

Always with the ladies smh

BUT YEAH!!! lmaooo at all of these pics! this is pre Facial hair era all 2006-2008 Rembrandt Duran! I had dumb names like Rico and "El Sexxii Mexxii" lmao OH GOD! BUT! Growth! Looking back I see the transition of style and maturity. I look back and see how far I've come style wise and look to the fututre to see what I can still do. You have to look to your past or else you walk blindly into the future. But one thing remains the same... Remy luh da ladies ;D

Thursday, July 29, 2010

Hey, Hey You. Call Me?

All of you girls can call me <3 
Omg... would be almost better than taking off a girls pants and shes wearing Assman panties


Meegggaaannn FOX! Just fix your thumbs k? lol


Ay senior!!! Asssssman!! lol Where the eyes at!


I don't wanna mention her again cuz she gonna get gassed lol But she looks like Emel to me


And this girl looks kinda like Claire lol But shes goorrgeous too! 


*sigh* whhhhyyy miss whyyy!?


Shes wonderful :}


She looks good sideways... HOW YOU LOOK GOOD SIDEWAYS!?


lol true true!


Her body is CRAZY. But shes hiding them thumbs, good job lol


nom nom nom <3

ZAMN! 0__o


Ok so I know some of you guys wonder why I blog about women and half naked women and just stuff about women. They ae one of my biggest inspirations. They are so beautiful and just the shape of their bodies and how diverse and ugghhhh. I mean cmon I make panties! How could they not inspire me! This is a blog about me and my inspirations. Hope it sorta makes sense now!